"Олександрійська правда" тепер у Facebook

пʼятницю, 6 вересня 2019 р.

“Допомогти, щоб він пішов на відпочинок”




Уже майже два тижні поспіль вирують пристрасті довкола питання підвищенням орендних ставок на землю. Ми вирішили зустрітися з В.М.Проквасом, до якого міськрада, нацькована ЦСК, почала ставитись особливо “прискіпливо”.

Шановний Віталію Миколайовичу, чим же закінчилось питання про підняття орендних ставок землі з трьох до 12 відсотків на території колишньої швейної фабрики?

Поки що нічим. Але під час заслухування 6 вересня цього питання на сесії було дуже “жарко”. Міський голова почав за здравіє, а закінчив за упокій.

Що це означає?


На думку міського голови, на території колишньої швейної фабрики ллється манна небесна, а не виробляється текстильна продукція. І коли він розповідав, що деякі прийшли голі й босі, а зараз мають нерухомість в Буковелі, в Одесі та в Олександрії, а він, міський голова, пропрацювавши 20 років, не має нічого, то  скажу чесно: я теж хотів би не мати нічого так, як не має  міський голова.
Як людина, яку в місті знають і багато-хто зі мною співпрацював і працює, не можу, та й не хочу розповідати про того, хто “нічого не має”. Але якби я розповів, то, я думаю, багато-хто захотів би теж “не мати нічого” з того, що “не має” Цапюк.
А для того, щоб мати те, що маю я, треба покинути йому тепле крісло і йти працювати, як кажуть, в поля. І тоді я хотів би побачити Цапюка — і що б він та його сім`я мали. Коли він на сесії розповідав, що вони перевірили і на мені як юридичній та фізичній особі не числиться жодне підприємство, і тут же після цього говорить, що я винен божевільну суму по податках, то якось воно не в`яжеться.
Але для мене це вже не новина. Я вже давно помічаю, що міський голова підутомився і йому давно вже час і ти на відпочинок. 65 років — це уже, даруйте, серйозно! І в такі роки потрібно уже відпочивати. То як давньому приятелеві мені доведеться допомогти, щоб він пішов на відпочинок.

1 коментар: