"Олександрійська правда" тепер у Facebook

вівторок, 5 лютого 2019 р.

Вадим Коюденко про стан автомобільних доріг на Кіровоградщині


Після інормаціії в ЗМІ про стан автомобільних доріг на  Кіровоградщині псля зиової відлиги очільник автодорожної служби області В.Коюденко дав пресс-конференцію для журналістів. Він зазначив що  останнім часом дорожня реформа втілюється в життя
Разом з тим, тисячі кілометрів доріг залишаються без фінансування на капітальний чи поточний ремонт, продовжують зношуватися та інтенсивно вкриватися тріщинами та вибоїнами. Особливо це помітно у зимово-весняний період.  Перехід через нуль градусів негативно позначається на стані дорожнього покриття.
.Він зазначив, що вік більшості кіровоградських доріг сягає 40-50 років і на більшості з них ґрунтовних ремонтів не проводилося мінімум 25-50 років, тож вони не витримують ні сучасних навантажень, ні мінливих зим.


Найбільших руйнацій зазнало покриття на дорогах Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя, М-12 Стрий –Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка, М-22 Полтава-Олександрія, М-13 Кропивницький-Платонове., але, поки що не можемо провести там повноцінний ремонт, - пояснює начальник Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області Вадим Коюденко.
-. До нас щоденно надходять звернення та скарги від водіїв, і на кожне з них відповідаємо – у нас є проекти ремонтів, питання лише за фінансуванням. Але! Спочатку ми завершуємо ремонти на вже розпочатих напрямках – на Миколаїв та на Полтаву.
Нагадаємо, що в поточному році в межах Кіровоградської області на замовлення САД планується завершити поточний середній ремонт  на дорозі Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв (31,8 км на суму 500 млн. грн), продовжити ремонт на М-22 Полтава-Олександрія ( 5 км на суму 80 млн грн) та провести реконструкцію ділянки дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (5 км за 80 млн. грн..).
На разі ж, найбільш уражені вибоїнами ділянки доріг підрядники ремонтують холодним асфальтобетоном. Звісно, це не панацея і не вирішення проблеми, але це спосіб підтримувати дороги у проїзному стані, доки не з’явиться можливість провести ґрунтовний ремонт. Згідно з політикою Укравтодору та Уряду, з 2020 року Україна перейде від поточних до капітальних ремонтів і поступово взагалі відмовиться від ямкового ремонту.


Немає коментарів:

Дописати коментар