Після інормаціії в ЗМІ про стан автомобільних доріг на Кіровоградщині псля зиової відлиги очільник автодорожної служби області В.Коюденко дав пресс-конференцію для журналістів. Він зазначив що останнім часом дорожня реформа втілюється в життя
Разом з
тим, тисячі кілометрів доріг залишаються без фінансування на капітальний чи
поточний ремонт, продовжують зношуватися та інтенсивно вкриватися тріщинами та
вибоїнами. Особливо це помітно у зимово-весняний період.
Перехід через нуль градусів негативно позначається на стані дорожнього
покриття.
.Він зазначив, що вік більшості кіровоградських доріг сягає 40-50 років і
на більшості з них ґрунтовних ремонтів не проводилося мінімум 25-50 років, тож
вони не витримують ні сучасних навантажень, ні мінливих зим.
Найбільших руйнацій зазнало покриття на дорогах Н-23 Кропивницький-Кривий
Ріг-Запоріжжя, М-12 Стрий –Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка, М-22
Полтава-Олександрія, М-13 Кропивницький-Платонове., але, поки що не можемо провести там повноцінний ремонт, - пояснює
начальник Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області Вадим
Коюденко.
-. До нас щоденно надходять звернення
та скарги від водіїв, і на кожне з них відповідаємо – у нас є проекти ремонтів,
питання лише за фінансуванням. Але! Спочатку ми завершуємо ремонти на вже
розпочатих напрямках – на Миколаїв та на Полтаву.
Нагадаємо, що в поточному році в межах Кіровоградської області на
замовлення САД планується завершити поточний середній ремонт на дорозі
Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв (31,8 км на суму 500 млн.
грн), продовжити ремонт на М-22 Полтава-Олександрія ( 5 км на суму 80 млн грн) та
провести реконструкцію ділянки дороги М-12
Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (5 км за 80 млн. грн..).
На разі ж, найбільш уражені вибоїнами ділянки доріг підрядники ремонтують
холодним асфальтобетоном. Звісно, це не панацея і не вирішення проблеми, але це
спосіб підтримувати дороги у проїзному стані, доки не з’явиться можливість
провести ґрунтовний ремонт. Згідно з політикою Укравтодору та Уряду, з 2020
року Україна перейде від поточних до капітальних ремонтів і поступово взагалі
відмовиться від ямкового ремонту.
Немає коментарів:
Дописати коментар