"Олександрійська правда" тепер у Facebook

вівторок, 2 жовтня 2018 р.

В Олександрії назріває транспортний колапс ?



Олександрійці стурбовані – пільгові рейси на автобусних  маршрутах сьогодні не виконуються, в чому причина і що буде далі, задають питання. Ми переадресували його перевізникам, поспілкувавшись з одним із них отримали таку відповідь

 Перевізники укладають угоди на виконання пільгових перевезень з управлінням праці та соціального захисту, на виконання робіт і відшкодування коштів за перевезення пільгових категорій олександрійців. На даний час уже два місяці, як таких угод не існує, бо в управлінні немає  коштів на відшкодування затрат.
Сьогодні відділ економіки міської ради звинувачує перевізників у тому, що вони зривають графік пільгових перевезень і будуть з»ясовувати у чому причина, то перш за все треба з»ясувати у заступника міського голови з питань економіки С. Гриценка чому ж  уже два місяці (серпень і вересень) немає угод з перевізниками та не виплачено заборгованості за виконану роботу, чому не закладено кошти в бюджет міської ради на пільгові перевезення пасажирів. А немає грошей – то немає й угод. І на яких підставах будуть розбиратися з перевізниками ? Спочатку треба запитати про це у економістів. На мою думку, це теж саме що розбиратися з водіями автівок, які проїжджають повз зупинки  і не перевозять людей.
Перевізники зв останній час направили п»ять листів до пана С.Гриценка і ні на один не отримали відповіді. Ніякої – ні позитивної, ні негативної. Хоча ми знаємо, що згідно українського законодавства, чиновник повинен надати відповідь на кожен лист, зареєстрований у міській раді.
В Інтернет -мережі є інформація, що на чергову сесію міської ради, що відбудеться 5 жовтня, винесене питання про погашення заборгованості перед перевізниками за попередні 2 місяці. За інформацією, це буде по 290 тис. грн. за кожен місяць. На жаль ці кошти покривають лише 56% затрат перевізників, бо солярка на сьогодні здорожчала на 3 грн. за літр, розрахунок робився при тарифі 4,50 грн., а зараз уже 5,50.
Якщо заступник міського голови з економічних питань С.Гриценко думає, що перевізники будуть працювати собі в збиток, то він дуже помиляється. На нашу думку, міська рада вже давно мала б перейти на монетизацію пільгових перевезень, згідно чинного законодавства і тоді ніхто  не буде нікому винен.
Розуміємо, що на це міській раді потрібно майже 2 млн. 900 тис. грн.., яких так не хочеться Гриценкові перераховувати перевізникам.
Ми чесно виконували і будемо виконувати свої обов»язки, але на безкоштовне перевезення пасажирів у нас теж немає грошей.
Вважаю, що за час, який залишився до сесії, депутати міської ради повинні  вивчити проблему і принципово підійти до  врегулювання питання, поставивши раз і назавжди крапку.
Що характерно, за всі послуги, що надаються місту, кошти сплачуються і лише з перевізниками вважають, що можна розраховуватись по залишковому принципу. Хочемо нагадати, що ми такі ж підприємці, як і всі інші, а те, що ми завжди йшли на компроміс з міською владою не означає, що нашими інтересами можна нехтувати і , як то  кажуть «заганяти нас в стойло». Ми всі тех. Люди, у нас є сім»ї, які ми повинні утримувати. Як і всі інші підприємці, ми  варті поваги і порозуміння, бо якщо ми разом не вийдемо з ситуації, що склалася, то може статися, що місто взагалі залишиться без якісного перевезення. До уваги варто взяти й те, що більшість працездатного населення виїжджає за кордон на заробітки, в тому числі й водії за більшими грошима . Коли станеться колапс, тоді  вирулювання із ситуації, що склалася не буде вже залежати ні від влади, ні від перевізників. .Зібрати до купи водіїв буде практично не можливо. Тому експерименти сьогодні зовсім не доречні.
     З повагою, перевізники міста Олександрії
  З аналогічним питанням  перевізники звернулися до депутатів міської ради
Ми , перевізники вкотре вимушені звертатися до Вас з приводу катастрофічної ситуації з пільгового перевезення . На кожне з наших звернень ми не отримали відповіді, що до виконання наших умов;
Збільшення розміру компенсації до 80-90% .
Винесення на розгляд сесії міської ради збільшений кошторису на витрати по пільговим перевезенням з серпня і до кінця року.
Вкрай важке становище , яке склалося останнім часом об'єктивно обумовлює не можливість здійснення перевезень пасажирів пільгової категорії. Враховуючи вище викладене у разі не вирішення глобальних питань , ми змушені повністю ,або частково, залежно від Вашого рішення припинити перевезення пільгових категорій з 01.10.2018 року.
З повагою перевізники
Міщенко О.А. Сизов А.Т. Сизов С,А. Юнак К.Ю. Проквас А.В.


31 коментар:

  1. Если бы чиновники болели за людей, то такого они бы не допустили.

    ВідповістиВидалити
  2. Гриценко болеет за людей? Не смешите.

    ВідповістиВидалити
  3. Давно потрібно роздати гроші пільговикам та забути про скандали на цю тему назавжди.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тем более,что этого требует законодательство

      Видалити
  4. Ви що з дуба впали, 30млн в рік. Вони 3млн в рік не хочуть платити, а ви таке говорите.Крадуть чужі проекти і хизуються цим.Ох і Сірожа.

    ВідповістиВидалити
  5. Може вони щось відчувають?

    ВідповістиВидалити
  6. Действительно, вряд ли перевозчикам на заправках топливо бесплатно наливают из-за того что с ними не расчитались за перевозку льготчиков. Похоже терпение их лопнуло.

    ВідповістиВидалити
  7. А что,Гриценко распоряжается деньгами? Или нашли козла отпущения?

    ВідповістиВидалити
  8. Это его парафия за которую он получет зарплату. А деньги то наши.

    ВідповістиВидалити
  9. Напевно,ці питання вирішуються на рівні вище ніж Гриценко. Мера пенсіонери дуже люблять,от нехай він і покаже,як за них печеться

    ВідповістиВидалити
  10. Проквасам и гопкомпании опять мало? Когда вы уже нажретесь?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вы лучше считайте свои деньги,а не чужие. Вы видите только как кондуктор собирает тыщи,а как эти тыщи остаются на заправках и в ремонтах,Вы не видите.

      Видалити
    2. А ты кондуктор меньше воруй!

      Видалити
    3. А ты писарь меньше пи..и.

      Видалити
    4. Я кондуктор не Прокваса,но не имеет значения,мы тоже люди,и обидно слушать голословные обвинения. Повторяю,считайте свои деньги. И я Вам не тыкала

      Видалити
  11. А что от них что то зависит?

    ВідповістиВидалити
  12. Мне кажется, что перевозчики все за монетизацию. И тогда все люди которые их поплюжат закроют свой вонючий рот.

    ВідповістиВидалити
  13. Шановні перевізники!
    А що поганого вам зробили пільговики? Чому страждають саме вони від ваших непорозумінь з органами влади, їх структурними підрозділами та поцами з економічного управління?
    Визначтесь, хто винуватий, "коли грім порося вбив", і кого ви караєте своїм самоуправством, яке в діючому договорі аж ніяк не прописано!

    ВідповістиВидалити
  14. Ви неуважно прочитали публікацію.Ніякого самоуправства,бо ніяких договорів на сьогодні не існує. З органами влади повне порозуміння: Гроші є-заключаємо договори і возимо,немає-вибачте.По іншому не буває. Все абсолютно прозоро і зрозуміло. (З повагою,перевізники.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Грошей немає ні на компенсацію, ні на монетизацію, в бюджеті как завжди дірка, місто не працює, податки не збираються та не сплачуються - все бізнес-середовище в тіні. Щоб віддати перевізникам треба забрати у когось. Ваші пропозиції?

      Видалити
    2. Чому в магазинах та на ринках пільговикам не роздають безкоштовно продукти та одяг, в аптеках ліки, а перевізники повинні безкоштовно надавати свої послуги???

      Видалити
    3. Тому, що закон вимагає надання таких послуг пільговим категоріям та надає право перевізникам вимагати компенсацію за такі перевезення від їх замовників

      Видалити
    4. Перевізники не повинні вимагати,або принизливо випрошувати зароблене,чи не так?

      Видалити
    5. Дійсно схема проста: угода-послуги-компенсація. Картина була б зовсім іншою, якби замість шістьох перевізників до приміщення міської ради завітало пара тисяч пільговиків. Хто такі перевізники для влади? Група осіб, які вдало за участю тієї ж влади роздерибанили комунальне АТП, прихопивши з собою за залишковою вартістю, тобто задарма, металобрухт під назвою "автобус"

      Видалити
    6. Як це нема договорів! На яких підставах ви тоді найняті на роботу? Перевезення пасажирів, самі знаєте, це відповідальність за безпеку і життя людей! Не тільки пільговиків, а усіх пасажирів.
      Кажіть чесно - нема доповнення до договору від СПіСЗ. То чого ви його не отримали? Собез,-Назаренко, це структурний підрозділ Міськради, то як же у вас "повне порозуміння" з владою?
      Що, пільговики повинні знати усі ваші договірні заморочки, та на тарілочці приносити і договір і компенсаційні кошти?
      Не чудіть, дійте у правовому полі, а не самовольнічайте.
      /Перевиконання надходжень до місцевого бюджету складає 3(три) лімона! за півріччя, так звітують на сесії можновладці. - Там і ваші податки від підприємництва і акциз на бензин і соляру./

      Видалити
  15. Приведи хоть один пример, кто с перевозчиков взял автобус с АТП?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вам при-меры?
      Тот, кто был при-мэре, в конце крушения предприятия общественного транспорта.
      Ушлый Зять, знал Где и Что взять!))
      Автобусы+, без затей, стали мелкой шалостью зятей...

      Видалити
  16. Знаешь пальма уже один суд у этого оком ты пишешь проиграла, ты был бы вторым но ты свою фамилию не пишешь наверное боишься потому что врешь. Плохо так делать.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. С "окомом", Пальма не судилась! И ничего не проигрывала.
      Как и с зятем 150-й аптеки.
      В одном ты прав - Плохо так делать! Не писать, а Делать!, Мой анонимный тёска...

      Видалити
  17. Я ,знаю точно , что всю спадщину АТП забрал Панибрат и територию продал вместе с Сердюком, а долги по зарплате так и не погасили.

    ВідповістиВидалити