У 2018 році на "гарячу лінію" жителі
Кіровоградщини надіслали 22295 звернень. Порівнянно з аналогічним періодом 2017
року, кількість звернень збільшилая на 5632 (16663) або на 25 %.
У
тематичній структурі звернень домінували питання надання довідкової інформації
та консультацій операторами "гарячої лінії", а також сфер
комунального господарства, соціального захисту, транспорту й зв’язку.
Першу
позицію займають питання надання довідкової та консультативної допомоги
операторами "гарячої лінії". Протягом 2018 року на звернення громадян
оператори надали 8915 консультацій (40 %).
Другу
позицію посідає сфера житлово-комунального господарства 5618 звернень або 25 %.
Звернення стосувалися забезпечення водопостачанням (969); санітарного стану,
благоустрою населених пунктів та прибудинкових територій (940 звернень);
теплопостачання (907); електропостачання населених пунктів, будинків (621);
будівництва та ремонту доріг, вулиць (351); експлуатації та ремонту житла
(366).
Третю
позицію займає сфера соціального захисту – 2694 звернення або 12 %. Значна
кількість звернень була пов’язана з отриманням житлових субсидій (1125),
призначенням та виплатою соцільних допомог (728), призначення та перегляду
розміру пенсій (367).
Четверту
позицію займає сфера транспорту й зв’язку – 1579 звернень або 7 %. Переважали
скарги на неякісне надання послуг телефонного зв’яку, радіо-, телемережі (583)
та надання поштових послуг (204). Водночас надходили скарги щодо роботи
пасажирського транспорту (558) та пільгового перевезення пасажирів (157).
Протягом
2018 року контактний центр прийняв 206 звернень від військовослужбовців та
членів їхніх сімей, з яких задовольнив 90. Питання, з якими зверталися
військовослужбовці стосувалися переважно виділення земельних ділянок, надання в
оренду – 66, інші питання стосувалися житлово-комунальної сфери, соціального
захисту військовослужбовців та членів їх сімей, охорони.
Немає коментарів:
Дописати коментар