"Олександрійська правда" тепер у Facebook

вівторок, 20 березня 2018 р.

Кого налякала монетизація



Днями міський голова С.Цапюк  зустрівся з  перевізниками. Ця зустріч для останніх була довгоочікуваною, бо вже  минуло майже два місяці, як перевізники подали свої розрахунки на підвищення тарифу за проїзд. Їх бізнес став збитковим. Останнє повідомлення Кабінету Міністрів про монетизацію пільгових перевезень теж загострило ситуацію з пасажироперевезеннями.   В Олександрії , якщо постанова  вступить  в дію, щомісяця на всіх пільговиків ( 24,5 тис. осіб)  повинні  з бюджету перераховувати по 2,5 млн. грн.,  з розрахунку, згідно пропозиції держави, одної пільгової поїздки щодня.    Згідно  рішення Кабміну    пільговики  різних категорій, отримавши кошти на рахунки, будуть здійснювати поїздки  за власні гроші.
 . Порахувавши витрати міський голова зазначив, що місто може взагалі відмовлятись від повноважень, покладених  державою на органи  місцевого самоврядування ,  тобто доплачувати за пільгові перевезення 
.
  До того ж сплив і термін розгляду питання про підвищення тарифів, калькуляцію  яких подали перевізники на розгляд управління економіки та прийняття рішення .  Тож перевізники  вбачають в цьому інтереси певних осіб і  говорять :
 «  До того часу, поки не було в міській раді С. Гриценка усі питання, які стосувались пасажироперевезень вирішувалися чітко і у відведений законом час. Відколи Сергій Гриценко став заступником міського голови з питань економіки,  проблеми перевізників перестали чути, а їх пропозиції розглядаються більше місяця. На нашу думку ніхто й не збирається  їх розглядати. Ми маємо інформацію, що  С. Гриценко, діючи  як Остап Бендер, взагалі хоче позбутися  олександрійських перевізників, виживши їх з міста, а в Олександрію завезти «чермет» з Харкова. Саме там хочуть замінити старі автобуси на маршрутах на більш нові, комфортабельні. Ті ж що виведуть з маршрутів наш Остап Бендер хоче ввести в Олександрію. Тільки тепер нам зрозуміло нащо він проводив перевірку пасажиропотоку -  аби зробивши математичний аналіз, підрахувати скільки можна заробити на цій оборудці та налаштувати собі хороший бізнес.
Мабуть С.Гриценку набридло сидіти й чекати, коли йому дадуть хороший тендер, щоб  підзаробити грошей. І якщо він здумає подати на нас до суду, то ми  йому якраз і нагадаємо про закупівлю комп»ютерів. Чи не це він хоче зробити й з перевізниками?
Усе, що ми говоримо це не наші видумки, це гнів його однопартійців, про що вони нам і розповіли. І ми , і вони радять  чиновнику займатися гідними справами й працювати на користь міста, якщо його взяли на таку поважну посаду.
  Що ж стосується пропозицій від міського голови про проведення громадських слухань, то ми з великим задоволенням підемо на них. І якщо туди прийдуть не працівники бюджетних установ та комунальники, а саме ті, кого ця проблема стосується, то відверто поговоримо.
 Гадаємо, що в міській раді не всі такі працівники, як С.Гриценко, тож  вони приймуть виважене рішення. Ми переконливо просимо і владу, і пенсіонерів прийняти виважене рішення не на користь крикунів, які по сто разів їздять безкоштовно на автобусах, а й на користь тих, хто цю  пільгу заробив, але з різних причин нею не користується ( можливо через хворобу ) то нехай із держави повернуть і їм зароблені гроші через монетизацію пільг. Думаємо так буде справедливо.
 Тоді ніхто не буде паплюжити і  нас перевізників  тим, що ми заробляємо гроші на бюджеті  й ділимося з Цапюком та Давиденко. Особисто нам не приємно це чути, та гадаю, що й міському голові теж. Тож варто  замислитись кого ж налякало повідомлення про монетизацію пільгових перевезень ?..... У всякому випадку ніяк не перевізників

10 коментарів:

  1. Видать справи Сергія Петровича стають все дедалі гірші. Воно й зрозуміло, все дорожчає, лікування також, зокрема й крапельниці які він отримує під час свого позачергового запою! Воно й зрозуміло, мабуть набрид він вже однопартійцям, які весь час фінансово допомагали йому в цьому питанні.
    Ось він й вирішив, що одними компьютерами багато не отримаєш, та й не стабільно це, а от перевезення інша річ)
    Тільки є питання, хто ж буде керувати цим всим під час його позачергового відвідування лікарні????

    ВідповістиВидалити
  2. Мне кажется, что скоро он пойдет дамой. Ведь предатели НЕ нужны никому их используют, а потом выбрасывают, как не нужный элемент.Бизнес это сложная штука, там не так как он может, подписал акт дороги на Победе И машина под задницей.

    ВідповістиВидалити
  3. Так он же сам говорил (в хорошем настроении): «Бизнес это не для меня, мне нужен кабинет и государственные деньги, а все остальное я знаю как сделать. Буду здесь работать потому что больше я ни на что не способен»

    ВідповістиВидалити
  4. Теса, зачем строчишь заказняк -15:42;15:48;15:51???
    Смею заверить, что Серега, на которого мерзко наехал, далеко не самостоятельная фигура. Он Устрица в игре Акулы и Кашалота. Что велели, то и творит в продуманном сценарии.
    Вот теперь када все-все-все станут платить, то мож и не надо тариф повышать? Эт какие лимоны на вас то свалятся!! И расчетики пересмотрите?
    А то как ультимативно-слезные Звернення писать, то не Сереженьке экономисту их пишете, а сами знаете Кому!

    ВідповістиВидалити
  5. Теса о тарифах ты лучше подскажи КД Трансу, что 32грн на прагу очень круто. Я смотрю на тарифы других городов и думаю, что там сидят не дурнее наших экономистов и пассажиропоток там больше и транспорт хуже и расходы на тот транспорт меньше. И то , что вложили в уши мэру 7 или 8 грн нет ни в одном расчете. Зачем врать мэру и людям?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Стоимость перевозок по району определяются из принятой ОГА ценой 1км.пути,умноженной на их количество.(+накрутки вокзальные)
      В городе режим "зашел-вышел-вошел", и до конца маршрута, с учетом ротации, можно обслужить(снять пенки) с тройного количества вместимости автобуса.
      У купленных вами (разработчик спц.сельхозтехники) расчетных тарифов, что небыл определен тариф? Что подали тогда на проверку в эк.упр.МР? Кто и что врет? Ведь опубликован Рег-й Акт, анализ Рег.вплыву. -Все на виду!
      В других городах тоже считают и тоже утверждают тарифы с учетом и протяженности маршрутов, и пассажиропотока...и пр.составляющих. У них приняты экономически ОБОСНОВАННЫЕ! У нас, для наших условий они определены меньшими! В чем трагедия? Вам в убыток? -Никто не неволит! И без мыла лезть тоже не заставляет.-Конкурируйте и побеждайте в конкурсной борьбе с ненавистным КД-Трансом. А не обсирайте Серегу, он играет как ему позволяют ваши вечные любі друзі.

      Видалити
    2. Теса как отдыхается? А без мыла мы лезем. Я бы просил тебя выбирать слова. Я не хочу тебя обижать но и ты попредержи язык.

      Видалити
    3. Аргументы закончились. Вечер обещает быть томным...
      Мне стало не интересно))

      Видалити
  6. В команде Остапа Бендера переполох-"Кто сдал информацию?"

    ВідповістиВидалити
  7. Так значит это правда?А впрочем , что вы ждали от членов этой партии?( эгегеев)

    ВідповістиВидалити