"Олександрійська правда" тепер у Facebook

вівторок, 2 жовтня 2018 р.

Довідка з місця проживання в Олександрії буде видаватися за 10 хвилин



Не секрет, що  в місті склалася напружена ситуація з реєстрацією та  наданням довідок про місце проживання. Процес ускладнився потребою даної довідки громадянам, які подають документи на отримання субсидій та студентам, котрі від’їжджають на навчання. І тим і іншим відтермінування видачі довідки створює проблему в подальшому, тож працівники ЦНАП, аби вкластися в часі залишалися навіть після роботи аби надати громадянам  усі необхідні папери. Щоб спрости цю процедуру в подальшому, в Олександрії створюють Реєстр територіальної громади.
Це складова частина процесу реєстрації місця проживання. Відповідно даного реєстру спрощується  система опрацювання заявок  на реєстрацію місця проживання.Це не лише проставляння штампів у паспорті та видача довідки, а це й опрацювання цих звернень, занесення їх до різноманітних відомостей. Звісно, це не робиться без дозволу людини, яка звернулася до ЦНАП. Відповідно до Закону України про доступ до публічної інформації  без згоди громадянина жодна інформація про персональні дані не підлягає обробці.
Реєстр територіальної громади – це автоматизована база даних громадян міста, що дозволить швидше опрацьовувати дані, обмінюватися ними з іншими територіальними громадами по зняттю з реєстрації місця проживання осіб з інших територій, формувати відповідні звіти та ін..
Крім того цією базою зможуть користуватися при наданні субсидій , спроститься механізм опрацювання запитів судів та правоохоронних органів, що не потребуватиме індивідуальних звернень громадян. Іншими словами. Якщо громадянин оформлює субсидію, то його вже не будуть направляти до КП «Житлогоп» чи голови квартального комітету за довідкою про місце проживання, склад сім»ї та ін.. Усе буде знайдено автоматично через Реєстр територіальної громади. Якщо сьогодні на видачу довідки за місцем проживання  потрібно 3-4 дні, то в майбутньому  термін скоротиться до 10 хвилин.
На початок листопада, база даних буде не повною, бо напрацювання даних починається лише з 2016 року.До цього цим питанням займалася Державна еміграційна служба і письмова картотека, яку нам передали є не повною, тому ми вводимо додаткову послугу – включення до реєтру територіальної громади і громадяни, які не внесені до бази даних можуть, написавши заяву, розмістити там свої дані і уникнути походів за довідками.

Доступ до Реєстру територіальної громади матимуть лише працівники ЦНАПу, які мають доступ до бази даних, тобто вільного доступу до персональних даних громадян міста не буде, автоматична система буде закрита комплексною системою захисту

Немає коментарів:

Дописати коментар