"Олександрійська правда" тепер у Facebook

пʼятниця, 2 серпня 2019 р.

В «Укрзалізниці» пояснили, за яких умов відшкодують повну вартість квитка


Компанія «Укрзалізниця» надала розʼяснення, за яких умов і в яких обсягах відшкодовуватиме вартість проїзних документів, коли пасажир їх повернув.

Якщо пасажир поверне квиток більше, ніж за 24 години до відправлення потяга, то йому виплатять повну вартість квитка і плацкарти.

Повну вартість квитка і 50% вартості плацкарти відшкодують, якщо квиток повернуть від 24 до 9 годин до відправлення.

Тільки вартість квитка відшкодують, коли пасажир поверне квиток менше, ніж за 9 годин до відправлення.

Якщо квиток повернуть протягом години, після відправлення потяга, то пасажиру виплатять 10% вартості квитка і плацкарти.

У випадку, якщо квиток повернули більше, ніж через го
дину після відправлення, то вартість не відшкодують зовсім.

У разі повернення проїзних документів з вини залізниці, кошти пасажиру повертають у повному обсязі.
В «Укрзалізниці» наголошують, у всіх випадках, коли пасажир здає квитки (за винятком, якщо це відбувається з вини перевізника), комісійний збір та інші збори за оформлення проїзних документів не повертаються.



Немає коментарів:

Дописати коментар