"Олександрійська правда" тепер у Facebook

середу, 28 лютого 2018 р.

Скаржників зменшилось більше ніж на пів тисячі



Минулого року до контактного центру  в області надійшло 23 тисячі 662 дзвінка. Порівняно з попереднім роком, кількість звернень громадян на «гарячу лінію» зменшилася на 635, поінформував керівник «гарячої лінії» Андрій Лаврусь
, На першому місці скарги на роботу комунальників. - 4 тисячі 983 звернення. Найчастіше заявники скаржилися на стан доріг у населених пунктах та дорогах міжміського сполучення, щодо відновлення водо- та електропостачання, про незадовільний стан каналізаційних мереж, а також щодо проведення ремонту житлових будинків, внутрішньобудинкових мереж та під’їздів.                                                                                                                                    На другому місці дзвінки громадян з питань соціального захисту – 4792 звернення. Більшість з них стосувалися отримання житлових субсидій. На третьому місці – проблеми у сфері транспорту та зв’язку – 1976 звернень.                                        Найбільше звернень надійшло з обласного центру, Олександрії, Світловодська, а також з Добровеличківського, Кіровоградського, Маловисківського та Новоукраїнського районів. Найменше скаржилися про проблеми мешканці Вільшанського, Компаніївського, Новгородківського, Онуфріївського, Світловодського та Устинівського районів.

Немає коментарів:

Дописати коментар