Минулого року до контактного центру в області надійшло 23 тисячі 662 дзвінка. Порівняно з попереднім роком, кількість звернень громадян на «гарячу лінію» зменшилася на 635, поінформував керівник «гарячої лінії» Андрій Лаврусь
, На першому місці скарги на роботу комунальників. - 4 тисячі 983 звернення. Найчастіше заявники скаржилися на стан доріг у населених пунктах та дорогах міжміського сполучення, щодо відновлення водо- та електропостачання, про незадовільний стан каналізаційних мереж, а також щодо проведення ремонту житлових будинків, внутрішньобудинкових мереж та під’їздів. На другому місці дзвінки громадян з питань соціального захисту – 4792 звернення. Більшість з них стосувалися отримання житлових субсидій. На третьому місці – проблеми у сфері транспорту та зв’язку – 1976 звернень. Найбільше звернень надійшло з обласного центру, Олександрії, Світловодська, а також з Добровеличківського, Кіровоградського, Маловисківського та Новоукраїнського районів. Найменше скаржилися про проблеми мешканці Вільшанського, Компаніївського, Новгородківського, Онуфріївського, Світловодського та Устинівського районів.
Немає коментарів:
Дописати коментар