При Кіровоградському департаменті інфраструктури та промисловості створено підрозділ у кількості 11 осіб, які будуть
організовувати проведення робіт по утриманню доріг, контроль і таке інше.
Створено, як і обіцяв Прем’єр-міністр, коли приїздив інспектувати Знам’янську
об’їзну, і Дорожній фонд, а для областей
виділено досить значні кошти на утримання і ремонт доріг місцевого значення. На разі, бюджет
передбачає на утримання Кіровоградських місцевих доріг більше 381 мільйона
гривень, які будуть розподілятися по районам, пропорційно довжині доріг.
Для порівняння – у 2016 році дорожники
області витратили на ремонт доріг місцевого значення всієї області 30 мільйонів
гривень. Різниця вражаюча, особливо, якщо згадати, що в час підготовки до
чемпіонату Європи 2012 року, на дороги області було виділено ще меншу суму –
приблизно, по мільйону на кожне РайДЕУ…
Зрозуміло, що першочергово будуть підтримуватися
соціально чи стратегічно важливі напрямки, хоча відсутність дороги до будь-якого
населеного пункту, уже соціальна катастрофа, але за один рік, каже директор
Департаменту інфраструктури та промисловості ОДА Олександр Корнюша, відремонтувати
всі дороги, навіть при наявності коштів, абсолютно неможливо, але старт процесу
вже дано.
На кожний район припадає досить значна сума, про
яку раніше і не мріяли. Так, Бобринецький район, на свої 313 кілометрів доріг,
отримає 21 мільйон гривень, Кіровоградський – 16 мільйонів, Олександрійський –
майже 20, ну, і так далі.
На утримання комунальних доріг у містах, виділяється 20 % від усієї дорожньої суми, а
саме – 76 мільйонів гривень. Зрозуміло, що не по потребам, і навіть не по
можливостям міст. Тому Кіровограду
дістанеться левова частка, а Олександрії чи Світловодську, значно менше. Але на
капітальний ремонт всіх доріг місцевого значення, потрібно … 76 мільярдів(!) гривень, бо ціни такі, що за один кілометр нової дороги,
дорожники «правлять» аж 18 мільйонів гривень! Ця цифра дещо знижує рівень
оптимізму, бо виходить, що урядових грошей
вистачить хіба що по кілометру на район, але наголосимо, що скільки коштує нова
дорога чи капітальний ремонт, а підсипка
чи ямковий ремонт, обійдеться набагато дешевше, а отже, є всі підстави вважати,
що найбільші баюри чи найубитіші місцеві «траси» в області, таки почнуть
засипати і ремонтувати.
Немає коментарів:
Дописати коментар