"Олександрійська правда" тепер у Facebook

вівторок, 5 травня 2015 р.

Ще один урок свавілля

Кмітливо, креативно, насущно. 
Сьогодні я отримав іще один урок. Жорстокого свавілля моїх земляків. Після цього мені навіть здається, що навіть війна не допоможе нам змінитися.

Діло було так. Я вийшов прогулювати пса. Просто за 35 сантиметрів біля стежки, якою мені довелося проходити, і за 15 метрів від автобусної зупинки, сиділи два чоловіки. Якийсь бородатий бомж та...шанований син місцевої гадалки - файний модний хлопець з кульчиком чи то в носі, чи то в вусі.
Вони "відпочивали". Місце відпочинку і час - було досить дивним. Чому не вдома, адже до дому 100 метрів? Але нічого. Нехай собі відпочивають, подумав я, і помилився.
Через дві години я повертався додому. Місце на травичці за 35 сантиметрів від стежку вже було вільне від людей. Але не від їх культури. Темніло. Я придивився. І побачив два кулька, дві зелені пляшки і... маленьку корчиеневу купку лайна, схожого на людське - там де сиділи кілька відпочивальників. З естетичних міркувань я не обнародую фотознімка сумної події. Однак, на мою думку, по всьому місту Олександрія, та й по району, було б не зайве розмістити плакати з гаслом, яке мені вдалося побачити біля залізниці в Протопопівці. Кмітливо, креативно, насущно. 

Немає коментарів:

Дописати коментар