З початку 2019 року від мешканців Кіровоградщини надійшло 20 звернень на сервіс «Пульс»,
з них 11 –
по податковому напрямку та 9 – по митному.
У сфері діяльності Кіровоградської митниці ДФС громадяни скаржилися на дії
працівників митного поста «Олександрія» Кіровоградської митниці ДФС, на
безпідставне завищення митної вартості автомобілів, невчасне оформлення митних
декларацій працівниками митного поста «Кіровоград-центральний» та затримку
митного оформлення транспортних засобів.
У сфері оподаткування платників
податків та громадян цікавили питання роботи органів ДФС – 6 звернень (54,5%)
та реєстрації податкових накладних і звітності в електронному вигляді – 5
звернень (45,5%). Питання,
порушені заявниками, вирішені по суті. Результати розгляду відображені в
Інформаційних картках та направлені до ІДД ДФС України. Головне
управління фіскальної служби у Кіровоградській області нагадує, що у випадку
якщо хтось володіє інформацією про неправомірні дії або бездіяльність
працівників Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, факти
корупції чи зловживання службовим становищем працівниками податкової інспекції,
міліції чи митної служби, необхідно звертатися на телефон антикорупційного
сервісу «Пульс» – 0 800-501-007, напрямок «4».
Немає коментарів:
Дописати коментар