"Олександрійська правда" тепер у Facebook

четвер, 4 жовтня 2018 р.

Олександрійських лікарів переведуть на контрактну форму оплати.




В такий  спосіб у місті хочуть утримати медиків від виїзду за кордон. Хороші лікар виїжджають в Польщу, Чехію, Німеччину через критичну ситуацію в системі охорони здоров»я, зазначив міський голова на засіданні виконавчого комітету. Сьогодні в галузі охорони , здоров»я не вистачає коштів на заробітну плату, держава не забезпечує лікарів відповідною субвенцією.
Міський голова назвав ситуацію з медициною в державі цілеспрямованим її  знищенням. Зокрема він сказа  «Начальник управління охорони здоров`я міськради була на колегії в Києві, де було сказано, що завдання нинішнього уряду (якому залишилося працювати не більше року) – знищити державну систему охорони здоров`я до неможливості повернення»
За словами економіста управління охорони здоров»я в Олександрії уже підписали декларації з лікарями 46% олександрійців. Але й на сьогодні медичні працівники не відчувають поліпшення в фінансуванні. Перший заступник міького голови Л.Давиденко зазначила ,що лікарі на мають такого зростання заробітної плати, як педагоги, тому треба щось робити на місцевому рівні

Немає коментарів:

Дописати коментар