"Олександрійська правда" тепер у Facebook

понеділок, 16 квітня 2018 р.

В обласному центрі вирішували хто їздитиме за пільгами під час монетизації



16 квітня у міській раді Кропивницького відбулася нарада стосовно монетизації пільг на проїзд усіма видами транспорту загального користування.Відповідно до постанови Кабміну   (від 14 березня 2018 року) було визначено 10 пільгових категорій, які матимуть право на відшкодування витрат на проїзд.

Для яких категорій передбачено відшкодування?
1.               Учасники бойових дій
2.               Діти від 6 років із багатодітних сімей
3.               Батьки військовослужбовців, що загинули
4.               Діти з інвалідність від 6 до 18 років
5.               Особи, які постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС I групи
6.               Діти від 6 років, які потерпіли від наслідків ЧАЕС
7.               Особи, які отримали інвалідність унаслідок бойових дій
8.               Ветерани військової служби усіх силових структур
9.               Особи з інвалідність I-II групи
10.           Реабілітовані особи, що отримали інвалідність унаслідок репресій
Як зазначила Любов Бочкова, начальник управління фінансів, у Кропивницькому на обліку управління соціального захисту населення знаходиться 20 тис 751таких осіб, що приблизно на рік становитиме 40 млн грн відшкодувань. Усього у Кропивницькому проживає близько 70 тисяч пільговиків із 220 000 населення. Це у свою чергу складає близько 60% від усього пасажиропотоку нашого міста. Тобто більше половині пільговиків міста буде відмовлено у безоплатному проїзді.
На нараді заступник міського голови Олександр Мосін повідомив, що міський бюджет зможе відшкодувати одній людині 30 поїздок на місяць громадським транспортом. Якщо у Кропивницькому запровадять монетизацію пільг, то відповідні категорії щомісячно отримуватимуть на свій рахунок відшкодування витрат на проїзд у громадському транспорті. А саме 97,50 грн.
За повідомленням начальника міського управління розвитку транспорту Олександра Вергуна, пільговики зможуть проїхатися 11 разів тролейбусами, 11 разів міськими автобусами та 8 автобусами приміського сполучення.
Із вищевикладеного виходить, що пільговик отримає 30 поїздок на місяць. Тобто, 1 поїздка в день, або можливість протягом половини місяця один раз на день поїхати кудись і повернутися додому, не говорячи вже про те, що людина може мати справи у кількох місцях Кропивницького, до яких потрібно добиратись із декількомами пересадками. 
Звісно, якщо місцева влада, все-таки вирішить запроваджувати монетизацію пільг, може ввести й більше, ніж 30 поїздок на місяць для одного пільговика. Однак тоді з місцевого бюджету доведеться виділяти більші кошти. А це їй обійдеться у «кругленьку» суму, тож очевидно, що керівництво міста не буде зацікавлене у збільшенні цієї мінімальної соціальної норми. Зрозуміло, що такої кількості поїздок для пільговиків не вистачатиме. Відтак вони змушені будуть оплачавати проїзд з власних кишень або ходити пішки.
До того ж, пенсіонери за віком до пільгових категорій не входять. Тобто люди похилого віку із введенням монетизації повинні будуть повністю оплачувати поїздки громадським транспортом. Відтак монетизація пільг ще більше ускладнить матеріальне становище незахищених верств населення, до яких, власне, й входять пільгові категорії населення.
Остаточне рішення стосовно монетизації буде прийнято після громадських слухань.

4 коментарі:

  1. Оці обласні довбодятли, вони хоч розуміють, що є 22-га ст. КУ, де заборонено звужувати перелік вже існуючих прав? Право пільгового проїзду, в тому числі!
    Нахабно втручатись у норми Конституціі, особливо з метою скасування її норм, НІКОМУ НЕ ДАНО! Це закарбовано у суспільному договорі! -Ні президенту, ні уряду...ні тим паче обласним сомплякам!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Віддайте людям , те, що вони заробили.

    ВідповістиВидалити
  3. Меньше потрібно красти, і ретельніше потрібно виконувати закони.

    ВідповістиВидалити