"Олександрійська правда" тепер у Facebook

понеділок, 10 жовтня 2016 р.

Тариф прозорий, давайте свої пропозиції !


Економічний колапс в державі поставив у скрутну ситуацію і перевізників, оскільки вони не дочекалися від держави обіцяної фінансової підтримки, яка задекларована законом, а місцеві органи самоврядування не в змозі покривати усі затрати аби возити пільговиків, перевізники вирішили змінити свій підхід до надання послуг і переглянути тарифи.
Для більшої аргументації вони говорять, що з періоду останнього підвищення тарифів багато що змінилося в державі, в тому числі і відпуск цін, як то кажуть у вільне плавання. Попередні тарифи були розраховані ще тоді, коли солярка коштувала 12,50-13 грн., автозапчастини були в два рази дешевші, не лякав підприємців і долар. Сьогодні ж кожен день приносить нові страхи людям, які займаються цим видом бізнесу.   З  одного боку встановлені тарифи давно вже не відповідають затратам і перевізники працюють в ущерб собі, з іншого вмовляння міської влади допомогти їм виконати державні гарантії, що на них переклали, а ще з іншого розгнівана громадськість, яка не хоче розуміти ситуацію і вимагає обіцяних державою пільг. В заручниках  залишилися самі ж надавачі послуг – перевізники.
 Для порівняння перевізники ознайомилися з цінами на проїзд по Олександрійському району. Далеко не треба ходити – до Сахзаводу вартість квитка 6 грн. –  це за 10 км., трохи більше в Протопопівку – 7 грн., в Нову Прагу, за відстань в 26 км. люди платять 17 грн.   ( таку інформацію дали на автовокзалі)Проїзду, по місту ж на селище Олександрійське ( Димитрове) за проїзд в 24 км., до сьогодні квиток коштує 6 грн. Можна сказати, що наші перевізники, які працюють по місту виявилися гуманнішими, ніж в районі, але терпець урвався і їм. Тому вони подали розрахунки нових тарифів для ознайомлення жителям Олександрії.

Скептики завжди говорили, що тарифи у перевізників підкилимні й непрозорі, тож для більшої прозорості знайомтеся з яких розрахунків складається ціна квитка. Після обговорення, та ваших пропозицій розрахунки на нові тарифи будуть передані до міської ради. Чекаємо на сайті ваших пропозицій

Маршрут міський
Автобус - МАН, РЕНО, Вольво, Сканія тощо
Розрахунок тарифу
на послуги з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті
Назва
Одиниця виміру
Метод отримання
Розрахунковий період - 1 рік
На і транспортний засіб


середня величина
Середня протяжність оборотною маршруту
км
по схемі руху
20,5
Кількість рейсів в день
од.
згідно графіка
7,0
Пробіг за день (з пробігом на під"їзди - 1%)
км

144,9
Кількість рейсів за розрахунковий період
од
фактичне виконання
2555,0
Пасажиромісткість автобуса:



- для сидіння
місць
згідно паспорта
40,0
- всього
місць
згідно паспорта
100,0
Вид палива

згідно паспорта
ДП
Час в наряді
год
згідно графіка
12,0
Експлуатаційна швидкість
км/год

12,1
Пробіг автобуса за розрахунковий період (з урахуванням 1% на під"їзди)
км

52901,3
Витрати операційної діяльності



А. Виробнича вартість послуг з перевезення пасажирів



і. Прямі виробничі витрати



а) Витрати на паливо



Базова норма витрат палива
л/100 км
Наказ Мінтрансу 43 від 10.02.1998 р.
38,0 - 50
КорИГуЮЧИ КОефІЦІЄНТИ:



- робота в зимових умовах (на рік)

Наказ Мінтрансу 43 від 10.02.1998 р.
0,0
- робота в умовах міста


0,1
- часті зупинки


0,1
- понижена швидкість


0,1
Всього:

К1+К2+К3+К4
0,3
Додаткове споживання палива на роз'їзди

рекомендовано
0,0
Витрати палива
л/км

0,5
Ціна палива
грн./л
фактично
21,0
Вартість палива
грн./км

10,3
б) Витрати на мастильні матеріали



Норми витрат на мастильні матеріали



- моторні оливи
л/100л
Наказ Мінтрансу 43 від
10.02.1998 р.
2,0
- трансмісійні оливи
л/100л

0,3
- спеціальні оливи
л/100л

0,1
- пластичні мастила
л/100л

0,2
Ціни на мастильні матеріали:



- моторні оливи
грн./л
фактично
105,0
- трансмісійні оливи
грн./л
фактично
100,0
- спеціальні оливи
грн./л
фактично
125,0
- пластичні мастила
грн./л
фактично
110,0
Витрати на мастильні матеріали
грн./км

2,4
в) Витрати на автомобільні шини



Кількість шин
од.

7,0
Ціна автомобільних шин
грн./од
фактично
6300,0
Норма пробігу шин
тис. км
Наказ Мінтрансу 488
від 20.05.2006 р.
80,0
Витрати на придбання шин
грн./км

0,6
г) Витрати на акумуляторні батареї



Кількість акумуляторів на автобус
шт.
паспорт автобуса
2,0
Ресурс акумуляторів
міс
Наказ Мінтрансу 489 від 20.05.2006 року
25,0
ціна акумуляторів
грн.
фактично
4000,0
Витрати на акумулятори
грн../км
_
0,1
д) Допоміжні матеріали



Сума витрат на рік
грн.
фактично
3000,0
Витрати на 1 км пробігу
грн. /км

0,1
Всього прямі матеріальні витрати
грн. /рік

706101,8
2. Прямі витрати на оплату праці



Місячна ставка водія на рівні мінімальної
грн.
Мінімальна зарплата
1450,0
Заробітна плата водія за місяць
грн.

1450,0
Місячна ставка кондуктора
грн.

1450,0
Заробітна плата кондуктора у місяць
фн.

1450,0
Кількість персоналу



- водіїв
чол.

2,0
- кондукторів
чол.

2,0
Оплата праці водіїв і кондукторів за рік
грн.

69600,0
3. Інші прямі витрати та загально-виробничі витрати



Нарахування на заробітну плату
грн.
Норматив відрахувань
(-22%)
15312,0
Витрати на придбання ліцензії, інструменту
грн.
фактично
1600,0
Витрати на технічне обслуговування (матеріали):







кількість ЩО

норматив
360,0
ТО-1

(ТО-1 - 5000 км,
10,6
ТО-2

ТО-2 - 20000 км)
2,6
норма витрат матеріалів на



ЩО
грн.
Наказ Мінтрансу 102
від 30.03.1998р.
40,0
ТО-1
грн.

120,0
ТО-2
грн.

560,0
- витрати ЩО
грн.
Р1хМ1
14400,0
ТО-1
грн.
Р2хМ2
1269,6
ТО-2
грн.
Р3хМ3
1481,2
Всього витрати:
грн.

17150,9
Витрати на оплату праці працівників, що виконують техобслуговування:



трудомісткість робіт



що
люд/год.

1,4
ТО-1
люд/год.

8,3
ТО-2
люд/год.

32,0
ПР

люд/год. на 1000 км
9,0
- тарифна ставка
грн./год.

7,0
- сума трудовитрат
люд/год.

1152,6
- витрати на оплату праці ремонтників
грн.

8068,0
Амортизація автотранспорту




- вартість автобуса
грн.

520000,0

- норма амортизації


0,3

- амортизаційні відрахування
грн.

178880,0

Медичний огляд водіїв




- вартість щоденного огляду
грн.

6,0

- кількість водіїв
чол.

2,0

- вартість медогляду
грн.

4320,0

Витрати на виготовлення квитків облікової документації, GPS, утримання будівель споруд, охорона праці
грн.

7600,0

Всього інші витрати
грн.

232930,9

Б. Адміністративні витрати




Заробітна плата інженерно-технічних працівників
грн.

3480,0

- норматив на утримання ITP від зарплати водіїв


0,1

Податки та збори, орендна плата на і автобус
грн.
Середнє значення
5000,0

Малоцінні товари, канцтовари на 1 автобус
грн.
Середнє значення
300,0

Зв'язок
грн.
Середнє значення
500,0

Розрахунково-касове обслуговування
грн.
Середнє значення
600,0

Всього адміністративні витрат
грн.

9880,0

Д.Собівартість пасажироперевезень та тариф в розрахунку на один транспортний засіб




Планова собівартість послуг
грн.

1018512,6

Плановий прибуток - 10%
грн.

101851,3

Річний обсяг перевезення пасажирів
чол.
Вивчення пасажиропотоку
160600,0

Розрахунковий тариф на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах
грн /поїздку
(Спл+Ппл - Дін)/Дп
6,50



Дін =
77112,0


4 коментарі:

  1. "Гуманніші"!? Вони, що беруть за 2 -3 зупинки протяжністю по 300-500м по 30-50коп.? Чи може усі міські пасажири їдуть з краю в край? Чи виходячи пасажир передає свій квиток заходячому, як переходящеє красноє знамя?
    До своєї аргументації, треба і голову включати, і специфіку внутрішньоміських перевезень враховувати! Вийшов-зайшов інший і 3,50= вже 7грн,на тих же км!
    Нема чого пришпандорювати вокзальні націнки до міських перевезень. Бо ціна 1км там затверджена КОДА в розмірі- десь 38-42коп.(по пам'яті) в кожному квитку.

    ВідповістиВидалити
  2. Доиграетесь, что ездить будут только пенсионеры.

    ВідповістиВидалити
  3. Ты прав Максим! И, я знаю куда. Это дорога в один конец, со спецтарифом...

    ВідповістиВидалити