Економічний колапс в державі поставив у скрутну ситуацію і перевізників, оскільки вони не дочекалися від держави обіцяної фінансової підтримки, яка задекларована законом, а місцеві органи самоврядування не в змозі покривати усі затрати аби возити пільговиків, перевізники вирішили змінити свій підхід до надання послуг і переглянути тарифи.
Для порівняння перевізники ознайомилися з
цінами на проїзд по Олександрійському району. Далеко не треба ходити – до
Сахзаводу вартість квитка 6 грн. – це за
10 км., трохи більше в Протопопівку – 7 грн., в Нову Прагу, за відстань в 26
км. люди платять 17 грн. ( таку інформацію дали на автовокзалі)Проїзду,
по місту ж на селище Олександрійське ( Димитрове) за проїзд в 24 км., до
сьогодні квиток коштує 6 грн. Можна сказати, що наші перевізники, які працюють
по місту виявилися гуманнішими, ніж в районі, але терпець урвався і їм. Тому
вони подали розрахунки нових тарифів для ознайомлення жителям Олександрії.
Скептики завжди говорили, що тарифи у
перевізників підкилимні й непрозорі, тож для більшої прозорості знайомтеся з
яких розрахунків складається ціна квитка. Після обговорення, та ваших
пропозицій розрахунки на нові тарифи будуть передані до міської ради. Чекаємо
на сайті ваших пропозицій
Маршрут міський
Автобус - МАН,
РЕНО,
Вольво, Сканія тощо
Розрахунок тарифу
на
послуги з
перевезення пасажирів на
міському автобусному маршруті
Назва
|
Одиниця виміру
|
Метод отримання
|
Розрахунковий період - 1 рік
|
||||
На
і
транспортний засіб
|
середня величина
|
||||||
Середня протяжність оборотною маршруту
|
км
|
по схемі руху
|
20,5
|
||||
Кількість рейсів в
день
|
од.
|
згідно графіка
|
7,0
|
||||
Пробіг за
день (з
пробігом на
під"їзди - 1%)
|
км
|
144,9
|
|||||
Кількість рейсів за
розрахунковий період
|
од
|
фактичне виконання
|
2555,0
|
||||
Пасажиромісткість автобуса:
|
|||||||
- для сидіння
|
місць
|
згідно паспорта
|
40,0
|
||||
- всього
|
місць
|
згідно паспорта
|
100,0
|
||||
Вид палива
|
згідно паспорта
|
ДП
|
|||||
Час в
наряді
|
год
|
згідно графіка
|
12,0
|
||||
Експлуатаційна швидкість
|
км/год
|
12,1
|
|||||
Пробіг автобуса за
розрахунковий період (з
урахуванням 1% на під"їзди)
|
км
|
52901,3
|
|||||
Витрати операційної діяльності
|
|||||||
А.
Виробнича вартість послуг з
перевезення пасажирів
|
|||||||
і.
Прямі виробничі витрати
|
|||||||
а)
Витрати на
паливо
|
|||||||
Базова норма витрат палива
|
л/100 км
|
Наказ Мінтрансу № 43 від 10.02.1998 р.
|
38,0 - 50
|
||||
КорИГуЮЧИ КОефІЦІЄНТИ:
|
|||||||
- робота в зимових умовах (на рік)
|
Наказ Мінтрансу № 43 від 10.02.1998 р.
|
0,0
|
|||||
- робота в умовах міста
|
0,1
|
||||||
- часті зупинки
|
0,1
|
||||||
- понижена швидкість
|
0,1
|
||||||
Всього:
|
К1+К2+К3+К4
|
0,3
|
|||||
Додаткове споживання палива на
роз'їзди
|
рекомендовано
|
0,0
|
|||||
Витрати палива
|
л/км
|
0,5
|
|||||
Ціна палива
|
грн./л
|
фактично
|
21,0
|
||||
Вартість палива
|
грн./км
|
10,3
|
|||||
б)
Витрати на
мастильні матеріали
|
|||||||
Норми витрат на
мастильні матеріали
|
|||||||
- моторні оливи
|
л/100л
|
Наказ Мінтрансу № 43 від
10.02.1998 р.
|
2,0
|
||||
- трансмісійні оливи
|
л/100л
|
0,3
|
|||||
- спеціальні оливи
|
л/100л
|
0,1
|
|||||
- пластичні мастила
|
л/100л
|
0,2
|
|||||
Ціни на
мастильні матеріали:
|
|||||||
- моторні оливи
|
грн./л
|
фактично
|
105,0
|
||||
- трансмісійні оливи
|
грн./л
|
фактично
|
100,0
|
||||
- спеціальні оливи
|
грн./л
|
фактично
|
125,0
|
||||
- пластичні мастила
|
грн./л
|
фактично
|
110,0
|
||||
Витрати на
мастильні матеріали
|
грн./км
|
2,4
|
|||||
в)
Витрати на
автомобільні шини
|
|||||||
Кількість шин
|
од.
|
7,0
|
|||||
Ціна автомобільних шин
|
грн./од
|
фактично
|
6300,0
|
||||
Норма пробігу шин
|
тис. км
|
Наказ Мінтрансу № 488
від 20.05.2006 р.
|
80,0
|
||||
Витрати на
придбання шин
|
грн./км
|
0,6
|
|||||
г)
Витрати на
акумуляторні батареї
|
|||||||
Кількість акумуляторів на
автобус
|
шт.
|
паспорт автобуса
|
2,0
|
||||
Ресурс акумуляторів
|
міс
|
Наказ Мінтрансу № 489 від 20.05.2006 року
|
25,0
|
||||
ціна акумуляторів
|
грн.
|
фактично
|
4000,0
|
||||
Витрати на
акумулятори
|
грн../км
|
_
|
0,1
|
||||
д)
Допоміжні матеріали
|
|||||||
Сума витрат на
рік
|
грн.
|
фактично
|
3000,0
|
||||
Витрати на
1 км
пробігу
|
грн. /км
|
0,1
|
|||||
Всього прямі матеріальні витрати
|
грн. /рік
|
706101,8
|
|||||
2. Прямі витрати на оплату праці
|
|||||||
Місячна ставка водія на
рівні мінімальної
|
грн.
|
Мінімальна зарплата
|
1450,0
|
||||
Заробітна плата водія за
місяць
|
грн.
|
1450,0
|
|||||
Місячна ставка кондуктора
|
грн.
|
1450,0
|
|||||
Заробітна плата кондуктора у
місяць
|
фн.
|
1450,0
|
|||||
Кількість персоналу
|
|||||||
- водіїв
|
чол.
|
2,0
|
|||||
- кондукторів
|
чол.
|
2,0
|
|||||
Оплата праці водіїв і
кондукторів за
рік
|
грн.
|
69600,0
|
|||||
3. Інші прямі витрати та загально-виробничі витрати
|
|||||||
Нарахування на
заробітну плату
|
грн.
|
Норматив відрахувань
(-22%)
|
15312,0
|
||||
Витрати на
придбання ліцензії, інструменту
|
грн.
|
фактично
|
1600,0
|
||||
Витрати на
технічне обслуговування (матеріали):
|
|||||||
кількість ЩО
|
норматив
|
360,0
|
|||||
ТО-1
|
(ТО-1 - 5000 км,
|
10,6
|
|||||
ТО-2
|
ТО-2 - 20000 км)
|
2,6
|
|||||
норма витрат матеріалів на
|
|||||||
ЩО
|
грн.
|
Наказ Мінтрансу № 102
від 30.03.1998р.
|
40,0
|
||||
ТО-1
|
грн.
|
120,0
|
|||||
ТО-2
|
грн.
|
560,0
|
|||||
- витрати ЩО
|
грн.
|
Р1хМ1
|
14400,0
|
||||
ТО-1
|
грн.
|
Р2хМ2
|
1269,6
|
||||
ТО-2
|
грн.
|
Р3хМ3
|
1481,2
|
||||
Всього витрати:
|
грн.
|
17150,9
|
|||||
Витрати на
оплату праці працівників, що
виконують техобслуговування:
|
|||||||
трудомісткість робіт
|
|||||||
що
|
люд/год.
|
1,4
|
|||||
ТО-1
|
люд/год.
|
8,3
|
|||||
ТО-2
|
люд/год.
|
32,0
|
|||||
ПР
|
люд/год. на 1000 км
|
9,0
|
|||||
- тарифна ставка
|
грн./год.
|
7,0
|
|||||
- сума трудовитрат
|
люд/год.
|
1152,6
|
|||||
- витрати на оплату праці ремонтників
|
грн.
|
8068,0
|
|||||
Амортизація автотранспорту
|
|||||||
- вартість автобуса
|
грн.
|
520000,0
|
|||||
- норма амортизації
|
0,3
|
||||||
- амортизаційні відрахування
|
грн.
|
178880,0
|
|||||
Медичний огляд водіїв
|
|||||||
- вартість щоденного огляду
|
грн.
|
6,0
|
|||||
- кількість водіїв
|
чол.
|
2,0
|
|||||
- вартість медогляду
|
грн.
|
4320,0
|
|||||
Витрати на
виготовлення квитків облікової документації, GPS, утримання будівель споруд, охорона праці
|
грн.
|
7600,0
|
|||||
Всього інші витрати
|
грн.
|
232930,9
|
|||||
Б.
Адміністративні витрати
|
|||||||
Заробітна плата інженерно-технічних працівників
|
грн.
|
3480,0
|
|||||
- норматив на утримання ITP від зарплати водіїв
|
0,1
|
||||||
Податки та
збори, орендна плата на
і
автобус
|
грн.
|
Середнє значення
|
5000,0
|
||||
Малоцінні товари, канцтовари на
1 автобус
|
грн.
|
Середнє значення
|
300,0
|
||||
Зв'язок
|
грн.
|
Середнє значення
|
500,0
|
||||
Розрахунково-касове обслуговування
|
грн.
|
Середнє значення
|
600,0
|
||||
Всього адміністративні витрат
|
грн.
|
9880,0
|
|||||
Д.Собівартість пасажироперевезень та тариф в розрахунку на один транспортний засіб
|
|||||||
Планова собівартість послуг
|
грн.
|
1018512,6
|
|||||
Плановий прибуток - 10%
|
грн.
|
101851,3
|
|||||
Річний обсяг перевезення пасажирів
|
чол.
|
Вивчення пасажиропотоку
|
160600,0
|
||||
Розрахунковий тариф на
перевезення пасажирів на
міських автобусних маршрутах
|
грн /поїздку
|
(Спл+Ппл - Дін)/Дп
|
6,50
|
||||
Дін =
|
77112,0
|
||||||
"Гуманніші"!? Вони, що беруть за 2 -3 зупинки протяжністю по 300-500м по 30-50коп.? Чи може усі міські пасажири їдуть з краю в край? Чи виходячи пасажир передає свій квиток заходячому, як переходящеє красноє знамя?
ВідповістиВидалитиДо своєї аргументації, треба і голову включати, і специфіку внутрішньоміських перевезень враховувати! Вийшов-зайшов інший і 3,50= вже 7грн,на тих же км!
Нема чого пришпандорювати вокзальні націнки до міських перевезень. Бо ціна 1км там затверджена КОДА в розмірі- десь 38-42коп.(по пам'яті) в кожному квитку.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДоиграетесь, что ездить будут только пенсионеры.
ВідповістиВидалитиТы прав Максим! И, я знаю куда. Это дорога в один конец, со спецтарифом...
ВідповістиВидалити