"Олександрійська правда" тепер у Facebook

четвер, 20 грудня 2018 р.

Володимир Шаран про селекційну роботу клубу


Головний тренер ФК “Олександрія” Володимир Шаран у спілкуванні з клубною прес-службою розповів про селекційну роботу.
– Поговоримо про селекційну роботу, а саме, чи є на даний момент плани щодо нових гравців?
– Хочеться досвідчених гравців, з якими б полегшилося виконання головного завдання, яке поставив президент – вихід в єврокубки. Будемо дивитися на тих гравців, яких нам пропонуватимуть.
Цим займається спортивний директор, у першу чергу. Можливо, що з’являться і легіонери. Я би хотів знайти нападника-легіонера такого плану, як Бруно у «Львові». Мені імпонує цей нападаючий. Ми співпрацюємо з агентами, переглядаємо гравців. Але хочеться, щоби на зборах ми мали не потенційних новачків, а вже новачків нашої команди.
-          Але й точкова селекційна робота, яка вже проведена, була доволі серйозною і тривалою? Мається на увазі входження в команду Кирила Ковальця, Максима Задераку, Євгена Протасова й Тимура Стецькова.
– Саме так. Ми чудово знаємо Максима Задераку, футболіста з Олександрії. Для мене це надважливий фактор. Я із задоволенням братиму в команду місцевих гравців. Такого плану гравців, як Максима Задераку й Артема Поляруса (коли Полярус більш надійніше проводив свої поєдинки, тому що сьогодні я маю до Артема серйозні претензії). За Кирила Ковальця ми боролися. Боролися з командами, які, скажімо так, мали куди більш вагомі фінансові пропозиції.
Тому, я вдячний Кирилу за те, що він обрав нашу команду. Я наполегливо телефонував Кирилу і вмовляв перейти до «Олександрії». Я також вдячний керівництву клубу за те, що вирішилося це питання – Кирило не був вільним гравцем, коли ми його забирали з «Чорноморця».

                                              

Немає коментарів:

Дописати коментар