Власників магазинів та підприємців, які надають послуги населенню в Олександрії вчили не порушувати права споживачів , . З цією метою в місті пройшов спеціальний семінар 22 листопада. Організувало його Головне управління Держпродспоживслужби у Кіровоградській області, інормує сайт міської ради
Представники обласного управління
Держпродспоживслужби ознайомили присутніх з вимогами Закону України , щодо прав громадян на належний
рівень обслуговування та на повну інформацію про продукцію; , придбання товарів та вимоги і терміни їх повернення або
обміну. Підприємців поінформували
про права споживачів у разі недотримання умов договору про надання послуг, а
також про штрафні санкції у випадку порушення прав споживачів.
У ході діалогу учасники семінару мали змогу поставити запитання та отримати вичерпні відповіді фахівців.
З питань захисту прав споживачів олександрійці можуть звертатися до спеціалістів відділу торгівлі управління економіки (кабінет 215 або за телефоном 7-20-40).
На сайті міської ради в розділі «Громадянам» функціонує підрозділ «Захист прав споживачів», в якому є посилання на необхідні законодавчі акти, зразки заяв, скарг, пам’ятка тощо. Також на головній сторінці сайту розміщений банер з посиланнями на гарячу лінію із захисту прав споживачів.
У ході діалогу учасники семінару мали змогу поставити запитання та отримати вичерпні відповіді фахівців.
З питань захисту прав споживачів олександрійці можуть звертатися до спеціалістів відділу торгівлі управління економіки (кабінет 215 або за телефоном 7-20-40).
На сайті міської ради в розділі «Громадянам» функціонує підрозділ «Захист прав споживачів», в якому є посилання на необхідні законодавчі акти, зразки заяв, скарг, пам’ятка тощо. Також на головній сторінці сайту розміщений банер з посиланнями на гарячу лінію із захисту прав споживачів.
Немає коментарів:
Дописати коментар