"Олександрійська правда" тепер у Facebook

четвер, 22 листопада 2018 р.

Олександрійських підприємців вчили не порушуваи права споживачів


Власників магазинів та підприємців, які надають послуги населенню в Олександрії вчили не порушувати права споживачів , . З цією метою в місті пройшов спеціальний семінар 22 листопада. Організувало його Головне управління Держпродспоживслужби у Кіровоградській області, інормує сайт міської ради



 Представники обласного управління Держпродспоживслужби ознайомили присутніх з вимогами Закону України , щодо прав громадян на належний рівень обслуговування та на повну інформацію про продукцію; , придбання товарів та вимоги і терміни їх повернення або обміну. Підприємців поінформували про права споживачів у разі недотримання умов договору про надання послуг, а також про штрафні санкції у випадку порушення прав споживачів.
У ході діалогу учасники семінару мали змогу поставити запитання та отримати вичерпні відповіді фахівців.
З питань захисту прав споживачів олександрійці можуть звертатися до спеціалістів відділу торгівлі управління економіки (кабінет 215 або за телефоном 7-20-40).
На сайті міської ради в розділі «Громадянам» функціонує підрозділ «Захист прав споживачів», в якому є посилання на необхідні законодавчі акти, зразки заяв, скарг, пам’ятка тощо. Також на головній сторінці сайту розміщений банер з посиланнями на гарячу лінію із захисту прав споживачів.


Немає коментарів:

Дописати коментар