"Олександрійська правда" тепер у Facebook

суботу, 22 вересня 2018 р.

Гра без вогника в очах

Матч дев’ятого туру Чемпіонату УПЛ сезону 2018/2019 ФК «Маріуполь» – ФК «Олександрія» завершився з рахунком 1:0.
Післяматчевий коментар головного тренера ФК «Олександрія» Володимира Шарана.
Хочу привітати «Маріуполь» із заслуженою перемогою. Вони були більш свіжіші, більш гостріші. У наших хлопців я не бачив вогника в очах, як це було перед грою з «Шахтарем». Також у нас були кадрові проблеми – травмований Василь Грицук, Андрій Цуріков відчув дискомфорт і попросив заміну. Це була найгірша гра команди.
Ми налаштовувалися на інший матч. «Маріуполь» знаходив вільні зони, і в перерві я сказав, що якщо хочемо досягти успіху, треба грати по-іншому. Але я не побачив бійцівських якостей.
В першу чергу я мав би повести гру. Але я занедужав, і ще вчора відчув, що не такий, як завжди. Основа причина поразки – це тренер.

Немає коментарів:

Дописати коментар