У жовтні поточного року запровадили прийом заяв та
декларацій на реєстрацію новобудов до відділу державного
архітектурно-будівельного контролю Олександрійської міської ради. Звернення
проводяться в кім.108 (на першому поверсі міськради). Для спрощення процедури
звернень до реєстратора Державного земельного кадастру
найближчим часом введеться реєстрація на прийом за допомогою електронного
сервісу під назвою «Електронна черга». Це дає можливість суб’єктам звернення
самостійно обирати дату і час візиту до фахівця, а також забезпечує прозорість
формування черги та упорядкування прийомів.
Відповідно до програми децентралізації надання
адмінпослуг адміністратором центру отримано доступ до Державного земельного
кадастру, що дає можливість розвантажити і звернення до державного реєстратора
і надавати безпосередньо в ЦНАПі (без передачі документів до виконавця)
відомостей або витягів з Державного земельного кадастру. Це найбільш
затребувана послуга при оформленні права власності на земельну ділянку. Тому
керівництвом міської ради було прийнято рішення збільшити штат працівників ЦНАП
і покласти обов’язки на адміністратора щодо видачі витягів. Цей документ
потрібен для оформлення оренди земельних ділянок і реєстрації права власності, при
подачі документів на сесію, для виготовлення проектної документації.
Останнім часом
велика кількість звернень надходить саме до державних реєстраторів земельних
ділянок, тому, аби уникнути довгих черг, прийняли рішення удосконалити
обслуговування громадян.
На сьогодні Центром надається 153 послуги, у
тому числі, з жовтня розпочався прийом заяв і декларацій по введенню в
експлуатацію новобудов.
Немає коментарів:
Дописати коментар