Сьогодні,
10 листопада, в
селищі Димитрово відбулася сесія на якій новообрані депутати затвердили регламент та обрали секретаря
селищної ради. Цю посаду майже
одностайно довірили Аллі Дмитренко, яка раніше працювала в дитсадку. Лише один
депутат при голосуванні утримався. Те, що депутатський корпус налаштований на
співпрацю і на результат заради територіальної громади селища вселяє надію.
Але, як то кажуть, не обійшлося і без «вівці, яка переколотила
отару», м»яко кажучи без казусу. Один із депутатів, Шевченко, який увійшов у
дипкорпус тільки завдяки тому. що на тій дільниці більше ніхто не обирався, все
ж ностальгує за минулим складом та головою. Можливо сум за минулим, а можливо
погане навчання в школі й завадили новообраному депутату прочитати присягу.
Здолав тільки кілька рядків потім замовк, поставив підпис і пішов. А далі вчинив
колот, звинувативши нового селищного голову в тому, що той, ніби-то видав
таємну інформацію про заробітну плату Тетяни Бандурко і попереднього складу
селищної ради. Шевченко, як найближчий товариш по роботі , тепер уже колишньої
селищної голови, вирішив відстояти її честь, хоча що тут відстоювати, цифри все
сказали , та й заробітна плата не є стратегічною таємницею селища, а публічні
люди ( а вона на той час такою була) повинні бути відкриті перед тими, хто їх
обирав .
Тож депутат
Шевченко пообіцяв подати до суду за оприлюднення інформації, проте авторитетні
люди йому радять краще добре вивчити присягу й зачитати її, як годиться перед
колегами, а також готуватися до іншого суду де відповідати вже буде він.
Потрібно дати пояснення, як можна
виписати людину з квартири без документів і ошукати чоловіка, у якого немає
захисту, та відібрати квартиру. В селищі чекають, що справедлива феміда все ж
дійде до істини.
А щодо судового позову з питань оприлюднення інформації по заробітній
платі Т.Бандурко, то можемо дати посилання яке, сподіваємося Шевченко хоча б
прочитає, чим полегшить свою долю.
http://www.ombudsman.gov.ua/ru/page/informright/
Право
на информацию
«Открытость и
прозрачность власти, которая обеспечивается, в том числе, путем публикации и
предоставления информации по запросам, является одной из важнейших гарантий
становления любого демократического общества.
Модернизация
законодательства в сфере доступа к информации о деятельности субъектов властных
полномочий, в частности, принятие новой редакции Закона Украины «Об информации»
и Закона Украины «О доступе к публичной информации», стала важным шагом на пути
улучшения состояния обеспечения права на публичную информацию в Украине.
Реализация права на
доступ к публичной информации - это гарантированная национальным
законодательством и международными правовыми актами возможность каждого получать
непосредственно от субъектов властных полномочий, а также организаций,
предприятий, общественных объединений, выполняющих специфические функции и /
или полностью либо частично финансируется из бюджета, официальные документы об
их деятельности и возможности знакомиться со сведениями о себе.
Данные положения
предусматривают значительный набор инструментов, которые позволяют гражданам
лучше контролировать власть и защищать свои права, становятся определенным
гарантом открытости и прозрачности органов государственной и местной власти.
Только осведомленное в своих правах общество может осуществлять контроль над
деятельностью власти и защищать свои права.
Доступ к публичной
информации является актуальным вопросом, которому уделяет значительное внимание
гражданское общество. И хотя на первый взгляд, надлежащее законодательное
закрепление этого права в национальном законодательстве и ратифицированных
Верховной Радой Украины международных договорах, впереди еще долгая работа над
совершенствованием нормативно-правовых актов, их внедрением и распространением
позитивной практики в этой сфере.
Право на доступ к публичной информации требует эффективного
механизма контроля за его обеспечением, которым является Уполномоченный
Верховной Рады Украины по правам человека.»
Немає коментарів:
Дописати коментар